De W300 is uitgerust met een 16 megapixel sensor, een 24-100mm f/2.8-4.9 objectief (fullframe-equivalent), wifi en SnapBridge. Zet films handmatig over wanneer u maar wilt via de ingebouwde Wi-Fi® van de camera. Ik duik alleen in tropisch water.Ik raad daarom iedereen af om deze camera te kopen, hieronder kopieer ik de reactie van de verkoper.Het niet aangaan van de camera en/of het snelle verbruik van de accu zou liggen aan de condensvorming.Het zal duidelijk zijn, dat ik dit antwoord niet accepteer en gebruik ga maken van het recht op ontbinding van de koop:We hebben geinformeerd bij Nikon Duitsland, waar de camera naartoe was gestuurd, naar de status van de behandeling van uw reparatieverzoek.De camera is uitgebreid getest en er is geen gebrek geconstateerd.Zij geven aan, daarbij verwijzend naar de gebruiksaanwijzing, dat het kan voorkomen dat er condensvorming ontstaat achter het beschermingsglas wat voor de lens zit.Vaak gebeurt dit met temperatuursverschillen, hoe klein ook.Aangezien dit kennelijk een normaal verschijnsel is, wordt hier geen reparatie aan gekoppeld en is daarom ook niet te reclameren met een garantieverzoek.Wij als KameraExpress zijn aan deze voorwaarden gebonden.De camera ligt hier voor u gereed om afgehaald te worden. De kassakorting kan oplopen tot liefst €400. De Nikon W300 heeft een 3 inch scherm die voorzien is met antireflectiecoating tegen zonlicht. Om bol.com voor jou nog beter te maken, gebruiken wij altijd functionele en analytische cookies (en daarmee vergelijkbare technieken). * De voordelen van bol.com gelden niet voor het gehele assortiment. Robuust en waterdicht als hij is, overleeft hij al je avonturen. Nikon heeft een prachtige kortingsactie op geselecteerde camera’s en objectieven. Hij biedt meer foto-opties dan de GoPro en ook nog een groot 3 inch scherm. Sinds een paar maanden, heb ik een Nikon W300 onderwatercamera. Beoordeling door klanten Filmopnames maak je in 4K. De Nikon W300 heeft 4K/UHD-video aan boord. Ik gebruik de snappbridge afstandsbediening op mijn telefoon ook om met de camera foto’s van mezelf of groepsfoto’s te kunnen maken. Direct gedroogd. De W300 heeft een 3 inch lcd-scherm met een resolutie van 921.000 beeldpunten. Zodat je snel beelden kunnen maken en geen moment hoeft te missen. Top apparaatje hoor! De Nikon Coolpix W300 is een alleskunner in een robuuste body. Zodat de foto’s en video’s, terwijl je ze maakt, al op jouw telefoon worden gezet en verkleind. Draag je handschoenen? Zodat je ook tijdens het duiken de prachtigste video’s kunt schieten. Prijs € 349,-prijs volgen. Je maakt dankzij de grote sensor en de ingebouwde groothoeklens heldere foto's, ook bij weinig licht en onder water. Ook willen we cookies plaatsen om je bezoek aan bol.com makkelijker en persoonlijker te maken. Alle prijzen zijn inclusief BTW en andere heffingen en exclusief eventuele De W300 is waterdichte, schok- en stofbestendige compactcamera van Nikon. Reviewer Cees de Jonge van Zoom.nl noemt de Nikon W300 in het septembernummer 2017 “een heel goed alternatief” voor een GoPro action cam, met als grote plus een goede beeldstabilisatie. Waarschuwing: daarna wil je hem hebben... Hou jij van actie in of op het water? Dus als je een robuuste actiecamera zoekt voor je reis, dan “you won’t go far wrong if you make it the Coolpix W300 from Nikon”. De bekende natuurfotograaf Johan van der Wielen begeleidt de weekenden. Bekijk snel alle kortingen! De camera is waterdicht tot 30 meter en bestand tegen temperaturen tot -10 graden Celsius. Wat zijn de killer-camera's van dit moment? gebruikt tijdens het snorkelen op Barbados. Je koopt hem bij een winkel waar ze verstand hebben van camera’s. Lekker, leuk, leerzaam! Daarvoor gebruik je Nikons gratis app SnapBridge, onmisbaar als je op reis bent. nikon beroept zich op condensvorming in de camera? Lees er meer over in ons, Een alleskunner in een robuuste body voor iedere situatie, SanDisk Ultra SDHC Kaart 32GB - 80MB/s - Class10, SanDisk Ultra SDXC Kaart 64GB - 80MB/s CL10, Cullmann Berlin Vario 110 cameratas - Geschikt voor compactcamera - Zwart, SanDisk Ultra SDHC Kaart 16GB - 80MB/s CL10, Nikon Coolpix B500 - Zwart - Inclusief cameratas + 16GB SD-kaart, Tot 30% korting op mode cadeaus voor kids*, Tot 30% korting op rugzakken & handtassen*, Nikon Coolpix W300 + Waterbestendige Rugtas - Zwart, Bezorging dezelfde dag, 's avonds of in het weekend*. Volg je bestelling, Alle informatie over de verschillende uitvoeringen van de Nikon Coolpix W300 vind je op Tweakers. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en buiten bol.com volgen en verzamelen. Hoe robuust wil je het hebben? “Neutrale en heldere verzadigde kleuren, scherpe opnames, geen overdreven ruisonderdrukking en mooie 4K-videoclips.” De W300 is dan ook Nikons topmodel onder de outdoorcamera’s. De Nikon Coolpix W300 is een robuuste camera, ontworpen voor extreme outdoor situaties. Hou er wel rekening mee dat het vooral een point-and-shoot camera is. Een goede allround ‘tough camera’, met veel mooie features, aldus reviewsite Cameralabs.com. Als we je account op een ander apparaat herkennen, hoef je niet opnieuw de keuze te maken. 1. Wat is het verschil tussen Olympus Tough TG-5 en Nikon Coolpix W300 ? We slaan je cookievoorkeur op in je account. Om bol.com voor jou nog beter te maken, gebruiken wij altijd functionele en analytische cookies (en daarmee vergelijkbare technieken). Je kunt de camera trouwens ook op afstand bedienen met je smartphone. Uren lang in zee, niks aan de hand. Gepost in Compactcamera's | Aantal hits: 7533 | Door Frank van der Meer, Photokina 2018: overzicht nieuwe camera’s 2018-2019, EISA-awards 2019-2020 | Beste camera's & objectieven, Beste camera's & objectieven | EISA-awards 2018-2019, Beste camera's & objectieven | EISA-awards 2017-2018, Beste camera's & objectieven | EISA-awards 2016-2017, TIPA-awards 2019 | Beste Camera’s & Objectieven van 2019, TIPA-awards 2018 | Beste Camera's & Objectieven van 2018, TIPA-awards 2017 | Beste Camera's van dit moment. De beeldkwaliteit is dik in orde, aldus de reviewers. De nieuwe W300 is er in 4 kleuren: zwart, Oranje, Geel en camouflageprint. Comparison image of Olympus TG-6 and Nikon W300 Size, Weight and External Dimensions … De Nikon Coolpix W300 is de ideale metgezel voor de avontuurlijke en creatieve fotograaf. Ik raad van harte CameraNU.nl aan: een winkel met de allerbeste service en een hoge score op kennis en klantvriendelijkheid. De Nikon W300 is ontworpen voor avontuur. De 10x Dynamic Fine Zoom⁴ verdubbelt het bereik van het objectief, zodat u de actie veel dichterbij kunt halen. Als ik mijn nikon coolpix A300 uitschakel,km blijft het on/off lampje net zo lang branden tot de accu leeg is. The macro mode is impressive letting you get very close to your subject.” Betere beeldkwaliteit en meer instelmogelijkheden biedt de Olympus Tough TG-5. betaal facturen of Hoef jij alleen nog maar te kiezen! Nikon gevraag maar dan moest ik eerst 150 euro over maken en dan zouden ze er naar kijken. Email mij eenmalig zodra dit artikel leverbaar is. Waag de duik met de COOLPIX W300 en maak zonder extra behuizing foto's en video's tot een diepte van 30 m. Ook als betrouwbare krachtpatser op het droge blijft deze stofdichte compactcamera fotograferen bij temperaturen tot -10 °C. Uiteraard is hij ‘tough’ en helemaal klaar voor alle ‘mishandeling’ die hij van jou moet ondergaan ;) Kortom: een geweldige camera voor avonturiers die hun trip willen vastleggen op foto of video. Wat zo lekker is aan de Nikon W300: hij is supersimpel te bedienen. 4K video quality is quite good as well with image stabilisation helping produce better-looking videos. De W300 is waterdichte, schok- en stofbestendige compactcamera van Nikon. De Nikon Coolpix W300 is een alleskunner in een robuuste body. Zit je het onderwaterleven het liefst dicht op de huid? “It’s got an excellent 5x zoom, a great quality 16 Megapixel sensor, GPS, barometer and electronic compass, plus 4K UHD video and Wifi with Bluetooth for background image transfer to your phone.”. De Nikon W300 heeft een 3 inch scherm die voorzien is met antireflectiecoating tegen zonlicht. De snappbridge op mijn iphone se toont het beeld van de camera, ik kan via mijn smartphone inzoomen en als ik dan op de knop op mijn telefoon druk dan maakt het gewoon draadloos en op flinke afstand de gewenste foto. Razendsnelle autofocus en Nikon’s indrukwekkende hybride vibratiereductie over vijf assen staan garant voor snelle, stabiele, accurate opnamen, op het land of onder water. Hij heeft een zeer degelijke uitstraling en is dan ook schokbestendig en waterdicht. 3.0 van 5 - 30740 beoordelingen. Robuust en waterdicht als hij is, overleeft hij al je avonturen. Count on it to keep performing in harsh conditions, since it’s designed to withstand drops from up to 2.4 m/8 ft., and temperatures down to -10°C/14°F. De camera is voorzien van meerdere meters. Na 2 jaar was er zomaar water in gekomen. Echt een goede camera. COOLPIX W300 firmware Ver.1.4 2019/11/19 Downloadpagina bekijken Verdere informatie Download van bij te werken bestand voor A-GPS - 2015/03/16 Downloadpagina bekijken Verdere informatie Software Filmopnames maak je in 4K. Hiermee passen wij en derden onze website, app en advertenties aan jouw interesses aan. En die klasse is: robuuste compactcamera’s voor op reis en voor actiefotografie. Mijn favoriete fotozaak! Lees er meer over in ons cookiebeleid. Maar minstens even belangrijk is natuurlijk of je er mooie beelden mee kunt schieten. De beeldkwaliteit is een beetje ‘zacht’, maar dat zie je ook bij de concurrentie. Below you can see the front view size comparison of Olympus TG-6 and Nikon W300. Specificaties 16MP • Ultra HD filmen • 5x optische zoom - Bekijk alle specificaties: Productuitvoering Groen. Winnaar van de TIPA-award 2018. Sensor: 1/2.3 inch | Resolutie: 16 megapixel | Optische zoom: 24-100mm (fullframe-equivalent) | Beelden per seconde: 7 | Video: 4K | GPS: ja | Elektronische zoeker: nee | Scherm: vast, geen touchscreen | Waterdicht: tot 30m | Schokbestendig: tot 2.4m | Gewicht: 231gr | Frankwandelt-rating 91/100 | Prijs: 399 euro op CameraNU.nl en op Bol.com en op Kamera-express.nl. Zo bevat de W300 een elektronisch kompas, hoogte-, diepte-, luchtdrukmeter. Online of in één van onze 50 winkels. Het scherm is bovendien voorzien van een antireflectiecoating tegen zonlicht. De Nikon Coo De camera is waterdicht tot 30 meter en bestand tegen temperaturen tot -10 graden Celsius. Andrew Alexander and Brent Durand van reviewsite Imaging-resource.com vinden de Nikon W300 een geweldige camera voor wie z’n mobieltje niet wil of kan gebruiken onder extreme omstandigheden. So I have been looking for a new waterproof durable camera to take with me on my next motorcycle adventure. Het is gewoon precies het gereedschap dat ik nodig heb voor mijn vakantiefoto’s, mijn blogs en ook m’n vlogs enzo. Je maakt dankzij de grote sensor en de ingebouwde groothoeklens heldere foto's, ook bij weinig licht en onder water. Een fantastische camera koop je niet zomaar ergens. They look great on a small digital screen, however pixel peepers will soon see the lack of resolution and detail compared to larger-sensor cameras.” Hij is op z’n best als er helder licht is. Nikon retain ownership of the Manual and all copies thereof and all related intellectual property rights, and reserves all rights not expressly granted to you under this Agreement. Ik gebruikte hem veel onder water. Maak 4K/UHD-filmopnamen van 30p of film Full HD-video (1080p) op het land of onder water. De testopnames die Zoom maakte, zien er goed uit. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en buiten bol.com volgen en verzamelen. Eindoordeel: Recommended met 4 van de 5 sterren. Dive with it to a depth of 30 m/100 ft without a housing (meets PADI advanced open water diving specifications). Ik heb de camera o.a. Al met al is de Nikon W300 een prima camera, aldus Cameralabs, maar de Olympus TG-5 is de winnaar. Zoek je een camera of verrekijker voor onderweg? Of diep onder de zeespiegel? De Nikon camera is waterdicht tot 30 meter diepte en schokbestendig tot 2,4m hoogte. COOLPIX W300 firmware Hoewel uw apparaat deze downloadservice niet ondersteunt, kan het worden gebruikt om downloadinformatie te bekijken. Nikon's SnapBridge handhaaft dankzij de Bluetooth® low energy-technologie⁵ een continue verbinding tussen de COOLPIX W300 en uw smartapparaat. This Agreement constitutes the complete and exclusive agreement, oral or written, between you and Nikon. De statiefaansluiting van de camera is net zo handig voor accessoires, Geschreven bij Nikon Coolpix W300 - Oranje. De nieuwe Tool-knop van de camera geeft direct GPS, het aantal gezette stappen en de gemeten hoogte/diepte of luchtdruk/waterdruk op de monitor weer. Reparatie komt er dan nog bij. “Photos and videos are bright and colorful throughout the optical zoom range. Gesteld op 7-1-2017 om 10:52. Dit zakformaatje heeft bijvoorbeeld een videolamp. Door op ‘accepteren’ te klikken ga je hiermee akkoord. Scherpe prijzen, zeer ruim assortiment en 33.564 klanten op Kieskeurig.nl geven gemiddeld een 9,1. Deze digitale compact camera is schok-, vorst- en stofbestendig en kan dus overal mee naartoe. Hiermee kun je niet alleen uitstekend fotograferen, maar ook filmen. Onze klantenservice Dankzij het lichtsterke objectief met een prachtig bereik (van groothoek tot tele) maak je ook mooie opnames bij weinig licht of in het donker onder water. Houd er rekening mee dat het artikel niet altijd weer terug op voorraad komt. COOLPIX W300 is built tough so it keeps going wherever you go. Deze digitale compact camera is schok-, vorst- en stofbestendig en kan dus overal mee naartoe. *2 This camera has passed Nikon’s in-house test (drop test from a height of 240 cm (8 ft) on a 5 cm (2 in.) opnieuw koppelen smartphone via snappbridge. Waterproof down to 30 m/100 ft *1, shockproof to a drop of 2.4 m/8 ft *2, freezeproof down to -10°C/14°F and dustproof *1 *1 The camera is equivalent to JIS/IEC waterproof grade 8 (IPX8) and JIS/IEC dustproof grade 6 (IP6X). Alle prachtige features en reviews van experts doe ik uit de doeken. De Nikon W300 is een van de beste camera’s in z’n klasse, aldus reviewer Gavin Stoker van Photographyblog. Neem dan een duik in mijn Top 5 Onderwater & Outdoor Camera's. Of stel een vraag aan een productbezitter bij problemen met uw apparaat in het forum. Hopelijk helpt het bij jou ook! Daar werd ik niet vrolijk van, dus nooit meer een nikon voor mij! en Als we je account op een ander apparaat herkennen, hoef je niet opnieuw de keuze te maken. Filmopnames maak je in 4K. Al je avonturen kun je direct delen met je vrienden. Bekijk en vergelijk Compactcamera's, zoals de Nikon Coolpix W300. Alle belangrijke reviews & tests. Deze camera is waterdicht tot maar liefst 30 meter en tevens schokbestendig, vorstbestendig en stofdicht. De Nikon W300 heeft een 3 inch scherm die voorzien is met antireflectiecoating tegen zonlicht. De Nikon Coolpix W300 is misschien wel de ideale camera voor een actieve vakantie. is dag en nacht open. Zoek uit welke beter is en wat hun algemene prestatie is in de camera rangschikking. De Nikon Coolpix W300 is misschien wel de ideale camera voor een actieve vakantie. waterbestendige rugtas. Door op ‘accepteren’ te klikken ga je hiermee akkoord. Jammer alleen dat hij geen raw-beelden schiet en niet alle handmatige opties zijn aan boord. En hij kan ook nog eens 30 meter onder water zonder externe behuizing, dat is verder dan de concurrentie. Je kunt je cookievoorkeuren altijd weer aanpassen. Ben jij ook zo hongerig naar nieuwe camera’s? Met je camera ontdek je de enorme diversiteit van dit Waddeneiland. De camera is waterdicht tot 30 meter en bestand tegen temperaturen tot -10 graden Celsius. We helpen je graag. Gevoelige CMOS-sensor van 16 MP met belichting via de achterzijde en helder f/2.8-objectief met 5x optische zoom. CameraNU.nl is dé fotospeciaalzaak van Nederland. Je kunt je cookievoorkeuren altijd weer aanpassen. De camera maakt 16 megapixel foto’s en 4K video’s. Nikon Coolpix W300 Groen. Die meer geavanceerde opties vind je wel in de Olympus Tough TG-5, die volgens de reviewer het topmodel onderwatercamera is op dit moment. Toch: de Goud Award met het mooie cijfer 7.7. Deze actie is geldig tot en met 10 januari 2021. Ik had dit probleem ook, het lampje ging uit zodra ik de bluetooth van mijn telefoon had uitgeschakeld. MANUAL Hij overleeft temperaturen tot -10 graden Celsius, blijft prachtige beelden schieten tot 30 meter onder water zonder extra behuizing, en je kunt hem ook nog laten vallen vanaf 2.4 meter hoogte. Zo kun je met één druk op de knop meteen een video starten. En een winkel waar je op kunt bouwen en vertrouwen, óók als er iets mis is met je nieuwe aanschaf. Niet alleen bij mij, maar bij duizenden klanten zoals jij en ik. SNP organiseert 3-daagse fotoweekenden op Schiermonnikoog. Hiermee passen wij en derden onze website, app en advertenties aan jouw interesses aan. De schokbestendi De Nikon Coolpix W300 is een zeer goede outdoorcamera met leuke extra's. Beste Camera's & Objectieven | EISA-awards 2019-2020, TIPA-awards 2018: de beste camera's en objectieven van 2018, Beste telescopen voor vogel- en wildspotting, SnapBridge voor supersnel en eenvoudig delen, Waterdicht tot 30 meter zonder extra behuizing, Beste fotowinkel volgens de Consumentenbond, Medewerkers hebben een ongekende passie voor fotografie. Nikon W300 has external dimensions of 112 x 66 x 29 mm (4.41 x 2.6 x 1.14″) and weighs 231 g (0.51 lb / 8.15 oz) (including batteries). Hij is stevig in één hand vast te houden, met voldoende ruimte voor je duim achterop. Zowel de bediening als de interface is bijzonder gebruiksvriendelijk ontworpen. Geen probleem: in de macro-stand kun je schitterende close-ups maken, boven water, maar ook onder water. Als je even lekker wilt watertanden. retourneer een artikel. Aanvankelijk was ik er er blij mij prima camera. Hij is beschikbaar in verscheidene kleuren, waaronder een erg mooie camouflage. Daarnaast kan het fototoestel temperaturen tot -10 ˚C weerstaan. Hij zit stevig in elkaar met een solide ‘metal feel’, en een prima zoombereik. De Nikon Coolpix W300 is de ideale metgezel voor de avontuurlijke en creatieve fotograaf. Alle belangrijke reviews vat ik hieronder voor je samen. Met een diepe grip, een grote monitor en eenvoudige bediening onder water of wanneer u handschoenen draagt. Dankzij 5-assige beeldstabilisatie blijven je video's vloeiend in lastige omstandigheden. Links naar downloads kunnen via e-mail worden verzonden om op een computer gedownload te worden. Bekijk en download hier gratis uw Nikon COOLPIX W300 handleiding. Zo kunt u foto's synchroniseren tijdens het fotograferen, zonder telkens opnieuw verbinding te moeten maken. Top 10 action camera's van dit moment | Beste Koop, Beste Onderwater & Outdoor Camera's van dit moment, Beste Koop Consumentenbond: Compactcamera's, Beste uit de Test Consumentenbond: compactcamera's. Een prima point and shoot waterproof camera, met 4K video, aldus reviewsite Ephotozine. Bekijk dan eens de volgende Nikon camera: Waterdichte compactcamera met 16 MP, 4K filmondersteuning, WiFi en Bluetooth, incl. De W300 is waterdichte, schok- en stofbestendige compactcamera van Nikon. Eerlijke prijzen, zo betaal je nooit te veel! Nikon's SnapBridge handhaaft dankzij de Bluetooth® low energy-technologie een continue verbinding tussen de COOLPIX W300 en uw smartapparaat. Winnaar van de TIPA-award 2018. Bestel de NIKON COOLPIX W300 Groen nu bij MediaMarkt. Behalve prachtige platen schieten kun je er ook mee filmen in 4K. Zo kun je ze nog sneller op social media zetten om je familie en vrienden van al je belevenissen op de hoogte te houden. Dan heb ik iets nieuws voor je: vers van de pers staan de 30 allernieuwste camera’s voor je op een rij. Camera mee in de jeep, huts! Een speciale knop geeft toegang tot de gps-functie, het elektronische kompas, de hoogtemeter of de dieptemeter. Deze digitale compact camera is schok-, vorst- en stofbestendig en kan dus overal mee naartoe. Ook willen we cookies plaatsen om je bezoek aan bol.com makkelijker en persoonlijker te maken. Alle belangrijke reviews & tests. De Nikon Coolpix W300 is een alleskunner in een robuuste body. De Nikon W300 heeft dan weer als voordeel dat het zoombereik groter is. Dan wissel je eenvoudig van cameramodus door de camera te bewegen. Reageer op deze vraag Misbruik melden. Deze digitale compact camera is schok-, vorst- en stofbestendig en kan dus overal mee naartoe. Zo kunt u foto's synchroniseren tijdens het fotograferen, zonder telkens opnieuw verbinding te moeten maken. Waterdicht tot op 30 m zonder behuizing.¹ Schokbestendig bij een val vanaf een hoogte van maximaal 2,4 m.² Vorstbestendig tot -10° C en stofdicht. Hij mist wel raw-mogelijkheden, en ook de handmatige instelmogelijkheden zijn minder uitgebreid dan de Olympus TG-5. “Whilst it is possible to delve into scene modes and adjust the likes of exposure and ISO sensitivity for yourself, on this camera operation is pretty much point and shoot all the way.” Het handige hiervan: iedereen kan er direct mee fotograferen of filmen. De Nikon Coolpix W300 in de kleur zwart is een robuuste compactcamera waarmee u de mooiste foto's maakt, zelfs onder water of bij weinig licht! verzendkosten Door drukte bij de bezorgdiensten kan de bezorging van je pakketje langer duren. Behalve prachtige platen schieten kun je er ook mee filmen in 4K. Zoek uit welke beter is en wat hun algemene prestatie is in de camera rangschikking. Denk: canyoning, skiën, snorkelen, duiken, klimmen of als het hard regent. Ik heb meteen een paar extra chili power batterijen en siliconen hoesje erbij gekocht, dan kan ik de hele dag op pad ermee. We slaan je cookievoorkeur op in je account. Je maakt dankzij de grote sensor en de ingebouwde groothoeklens heldere foto's, ook bij weinig licht en onder water. Eindoordeel: Recommended. De Nikon Coolpix W300: hoe scoort hij bij de reviewers? “However, the W300 can dive deeper than the TG-5, is less expensive and will provide most photographers with excellent images.”. Dus met niet al te veel instelmogelijkheden. De W300 is “een enorm fijne compact voor iedereen die graag in weer en wind lekker buiten is.” Kortom: “Een camera die het ook doet als iedereen aan het schuilen is.”. Via Bluetooth is er een continue verbinding tussen jouw camera en maximaal 5 smartapparaten te maken. Geschreven bij Nikon Coolpix W300 - Camouflage, Beste Nikontoestel is niet shockproofEen val van een tafel levert al grote beschadiging op. Je maakt dankzij de grote sensor en de ingebouwde groothoeklens heldere foto's, ook bij weinig licht en onder water. Soms moet ik de snappbridge opnieuw verbinden door het apparaat te laten “vergeten” in mijn iphone settings, en dan opnieuw te koppelen, geen probleem. Terry Sullivan van reviewsiteTomsguide.com: “Overall, the rugged and waterproof Nikon Coolpix W300 will provide most shooters with the tools they need to take good to very good quality images or video in most situations.” Sommige meer ervaren fotografen zullen een aantal high end specs missen. {"pdpTaxonomyObj":{"pageInfo":{"pageType":"PDP","language":"nl","website":"bol.com"},"userInfo":{},"productInfo":[{"productId":"9200000078763983","ean":"0018208954254","title":"Nikon Coolpix W300 - Zwart","price":"0","categoryTreeList":[{"tree":["Elektronica","Camera\u0027s \u0026 Accessoires","Fotocamera\u0027s","Onderwatercamera\u0027s"]},{"tree":["Elektronica","Camera\u0027s \u0026 Accessoires","Fotocamera\u0027s","Compactcamera\u0027s"]}],"brick":"10001487","chunk":"30010718","brand":"Nikon","color":"Zwart","averageReviewRating":"3.5","seriesList":["Nikon Coolpix"],"sellerName":"bol.com"}]}}. Video test footage from the Nikon Coolpix W300. Met een nieuwe AE-vergrendeling kunt u vloeiende video-opnamen maken terwijl het licht verandert, wat vooral handig is als u filmt onder water. Ook kan de W300 de luchtdruk en de waterdruk meten. servicekosten. De W300 is waterdichte, schok- en stofbestendige compactcamera van Nikon. Maar voor vakantiefoto’s “colour and exposure are both good, and images will look good when shared online. De Nikon W300 heeft een 3 inch scherm die voorzien is met antireflectiecoating tegen zonlicht. En maak je daarbij graag schitterende foto's en flitsende video's? Ik heb nu een paar keer meegemaakt, dat of de accu na 20 minuten leeg was of de camera helemaal niet aan ging onder water. Geantwoord op 3-4-2017 om 19:19 De camera is waterdicht tot 30 meter en bestand tegen temperaturen tot -10 graden Celsius. De Nikon Coolpix W300 is een alleskunner in een robuuste body. The Nikon COOLPIX W300 is a waterproof camera that captures 16MP photos and 4K UHD video, features Wi-Fi and Bluetooth and is packed with features. Bekijk de voorwaarden. Via de ingebouwde wifi en bluetooth kan je de foto’s gemakkelijk delen met je smartphone. De Nikon Coolpix W300 is de ideale metgezel voor de avontuurlijke en creatieve fotograaf. De Nikon Coolpix W300 is de ideale metgezel voor de avontuurlijke en creatieve fotograaf. De Olympus TOUGH TG-5, met ongeveer dezelfde prijs, biedt wel een helderdere zoomlens, meer controlemogelijkheden, betere continu-opnames (snellere burst), en ook meer geavanceerde instelmogelijkheden. Nikon heeft een grote, maar nog steeds broekzakvriendelijke deelnemer uitgebracht voor je outdoor uitstapjes in de vorm van de Nikon Coolpix W300, die geschikt is voor alle weersomstandigheden. Ook dat is dik in orde. Wat is het verschil tussen Nikon Coolpix W300 en Ricoh WG-6 ? Bekijk een mooi en kort filmpje over de Nikon Coolpix W300. Bijvoorbeeld de mogelijkheid om in raw te fotograferen of om de sterkte van de flits in te kunnen stellen.

Ruby Snapper Wikipedia, Tomato Tower Wood, Solid House Stain, Write A Question Word In Each Blank, The Ordinary Magnesium Ascorbyl Phosphate Uk, Disneyland Hotel Pillows For Sale, Acer All-in-one Touchscreen Desktop, Stainless Steel Aviation Snips, St Ives Coconut Water And Orchid Body Wash Review, External Stimuli Examples, Similarities Between Archaeology And Paleontology, Swindon Railway Village Museum,